Aangenaam!

Hallo, ik ben Kim de Booij, aangenaam!

Hallo, ik ben Kim de Booij, oprichtster van Kade B Communicatie. Laat ik beginnen met te zeggen dat ik het leuk vind dat je op mijn website kijkt. Ik kan me voorstellen dat je, in je zoektocht naar een goede, creatieve tekstschrijver, graag wilt weten met wie je eventueel zaken gaat doen. Daarom stel ik me met plezier aan je voor. Dat doe ik aan de hand van mijn bedrijfsnaam. Dan weet je ook meteen waar die vandaan komt. Twee vliegen in één klap!

Kim de Booij = K de B

Spreek mijn initialen hardop uit en daar heb je het begin van Kade B al. Ik vond het leuk om mijn naam op een creatieve manier in mijn bedrijfsnaam te verwerken. Niet omdat ik een enorme narcist ben hoor, integendeel! Ik ben juist een vrij introvert en bescheiden persoon. Maar hé, ik ben ook een enthousiaste ondernemer en tekstschrijver. In die hoedanigheid vind ik het juist wél belangrijk dat je weet met wie je van doen hebt.

Zeeland

De bedrijfsnaam ‘KdB Communicatie’ vond ik niet echt een optie. Het is saai, heeft geen andere betekenis dan een stel initialen en is niet creatief of origineel. Maar als je er mijn herkomst doorheen mixt, is dat probleem meteen opgelost. Ik ben namelijk geboren en getogen in Zeeland en woon er nog steeds met veel plezier. Ik hou van de rust en ruimte. Van de nuchterheid en (droge) humor. Van de bourgondische inslag en als goedmaker het sporten in de Zeeuwse buitenlucht. En als iets kenmerkend is voor deze mooie provincie, dan is het wel haar prachtige kust. Zeeland… kust… kades… Kade B.

Teksten en communicatie

Nou, Kim de Booij en de kust gemixt = Kade B. Maar dan… communicatie? Ik ben tekstschrijver, dus waarom heb ik mijn bedrijf dan geen Kade B Teksten genoemd? Daar heb ik nog wel even aan getwijfeld. Maar ik heb gekozen voor Communicatie omdat ik niet zomaar teksten schrijf. Mijn jarenlange ervaring in communicatie (ik werkte ruim 8 jaar als communicatiemedewerker en -adviseur) gebruik ik bij het schrijven van teksten. Slimme teksten, noem ik het. Ze zijn altijd met een onderliggende gedachte geschreven. Passend bij het doel van de opdrachtgever én bij de interesses van de doelgroep. In communicatie ga ik ook nog een stapje verder, als je wilt. Dat lees je hier.

Ziezo, je weet nu waar Kade B Communicatie voor staat en je weet ook wat meer over mij. Nog meer weten? Neem gerust eens contact op. Ik stel me graag persoonlijk aan je voor.